Založ si blog

Z. Čaputová: Odrazový mostík pre Progresívne Slovensko?  

.

✔️ V tomto blogu sa dozviete:

 

  • Čo je najsilnejšia odbornosť Ivana Štefunka, predsedu strany Progresívne Slovensko
  • Nové, neznáme preparáty na liečenie impotencie. Aký spôsob reklamy je pre takéto produkty najefektívnejší
  • Objavíte, čo sa v skutočnosti skrýva za motiváciou Progresívneho Slovenska  investovať do kampane Z. Čaputovej desať miliónov korún

(Odpusťte mi prosím preklepy a iné chyby. V blogovaní som nová, okrem toho mám tak slabý zrak, že ledva dovidím na klávesnicu.) 

 

Časť prvá.

 

PRAVÉ POZADIE ZUZANY ČAPUTOVEJ A PRÍBEHU PROGRESÍVNEHO SLOVENSKA

Alebo, ako väčšina bežných ľudí (zatiaľ) ani len netuší, o čo počas týchto dni v skutočnosti ide.

.

 

Ivan Štefunko a skupina jeho obskúrnych priateľov ktorá si hovorí strana Progresívne Slovensko, má ambície a snahu dostať v blížiacich sa parlamentných voľbách dvojčíselnú podporu. To je fakt.

 

Sám Štefunko to na verejnosti viackrát podčiarknute oznámil.

 

Profesionálny investor Ivan Štefunko sa tiež rád chváli tým, aký je  úspešný v zakladaní a podporovaní tzv. startupov.

 

Povedané pekne po slovensky:  Ivan Štefunko JE vážnym expertom v podpore začínajúcich podnikateľov či firiem, ktoré mali doteraz neznámu myšlienku, nápad, produkt alebo službu.

 

Hlavne takú, ktorá by podla Ivana Štefunku a jeho tímu “mohla ísť”.

 

Počuli ste už niekedy o jeho “elevator speech”?

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JEDNOU Z NAJSILNEJŠÍCH ODBORNOSTÍ IVANA ŠTEFUNKU JE VYTVÁRANIE
DÔKLADNE PREMYSLENÝCH, KVALITNE VYPRACOVANÝCH BIZNISPLÁNOV.

Ivan, klobúk dole.

V písaní biznisplánov ktoré zaberú, patríš nepochybne medzi najlepších odborníkov široko-ďaleko.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Najnovším a najhorúcejším startupom v rukách Ivana Štefunku a jeho partie je, uhádli ste priatelia, strana Progresívne Slovensko.

 

„Náš Ivo” má bezpochýb aj v tomto projekte dôkladne a starostlivo vypracovaný biznisplán.    Je to určite najkvalitnejšie vymakaný biznisplán aký kedy vo svojom živote Ivan Štefunko napísal.    Progresívne Slovensko je, skrátka a jasne, projektom jeho života.

 

Ide totiž o chystaný kšeft života nielen pre neho, ale aj pre úzku partiu novej prichádzajúcej generácie „našich nových ľudí“….

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O tomto kšefte budem písať neskôr. Súvisí to s reálnym plánovaním toho, ako by sa úzka skupina slovenských ITčkárov mala v najbližších rokoch dostať cez zmanipulované vládne IT tendre, k ľahko nadobudnutému bohatstvu (aspoň čiastočne) na úrovni ich veľkých vzorov Billa Gatesa a Marka Zuzkerberga.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Pre Ivana Štefunka tu zrejme ide o „The project of my life”, akoby našu ľúbeznú slovenčinu przniaci, zjavne všetko americké milujúci progresívci, povedali.


PREČO?  PÝTAM SA VÁS PRIATELIA.

Aký je skutočný dôvod toho, že Ivan Štefunko a partia vysokokvalifikovaných a skúsených  IT-čkárov, biznismenov okolo strany Progresívne Slovensko, zainvestovali doteraz do politiky stotisíce eur? Desiatky miliónov korún?

 

Nielenže títo ľudia masívne zainvestovali do ich obskúrnej strany, ale v poslednej dobe aj naliali vyše tristotisíc eur  (10 miliónov korún) do „apoliticky nezávislej“ (aký to podvod na celom našom národe tak naivno-slovenskom !!!!)

neznámo-novej prezidentskej kandidátky a zároveň podpredsedníčky strany Progresívne Slovensko, Zuzany Čaputovej.


O ČO TU TEDA PRESNE IDE?

O MEGAINVESTÍCIU SÚKROMNÝCH STOVIEK TISÍCOV EUR, DO PROSPERITY SLOVENSKÉHO NÁRODA?

 

Ozaj tomu dokážete veriť priatelia?

 

Celkom naozaj, do hĺbky Vašej duše? Do hĺbky Vášho posledného inštinktu?

 

Ozaj viete uveriť tomu, že na Slovensku existujú (dokonca viacerí) politici ktorí zrazu dokážu miesto kradnutia, len tak čiste nezištne investovať svoje vlastné nemalé peniaze? Čiste do blaha slovenského národa?

 

Dáva toto aspoň TROŠKU logiky ??

 

.

 

Pravda je taká, že o Zuzane  Čaputovej väčšina bežných ľudí pred krátkymi sto dňami ani len nechyrovala.

 

Prešlo sto dní a Zuzana Čaputová je značka ktorú dnes pozná asi každý, kto sa o politiku a nadchádzajúje prezidentské voľby aspoň trochu zaujíma.    Jej silene usmiata tvár a jej banálne propagandistické heslá vyskakujú doslova odvšadiaľ hlavne na návštevníkov Internetu.


ŽE VY STE EŠTE DOTERAZ O Z. ČAPUTOVEJ NEPOČULI?

Ozaj ste o nej doteraz nepočuli?   To je ozaj len ťažké uveriť.

 

Jedine že ste posledných sto dní nevyšli na ulicu a ani nezapli mobil či počítač, a ani ste sa s nikým nerozprávali.

 

AKO JE MOŽNÉ, ŽE CELKOM NOVÁ, NEZNÁMA ZNAČKA „ZUZANA ČAPUTOVÁ“, SA V PRIEBEHU LEN KRÁTKYCH STO DNÍ . . . .  ZRAZU STÁVA BESTSELEROM?

Stáva sa doslova horúcim produktom o ktorom väčšina ľudí počas týchto dní nielenže rozpráva, ale mnohí si túto značku plánujú aj čoskoro „kúpiť“. Ako je to len možné?

 

Odpoveď je jednoduchá.

 

V týchto voľbách, asi poprvýkrát v históri Slovenska, je kandidát na prezidenta do povedomia verejnosti  pretláčaný nie sám sebou ako to doteraz bývalo, ale je tlačený skupinou agresívnych biznismenov, a to ako vyložene komerčný produkt.

 

Ako celkom nový, neznámy produkt ktorý sa má stať “horúcou” novinkou predvolebného trhu.

 

Biznismeni a investori za značkou Čaputová teraz denne makajú so všetkým, čo k takémuto pretláčaniu neznámej značky na trh patrí.

 

Vrátane napredovania podľa detailného „krok za krokom“  biznisplánu stvoreného slovenským veľmajstrom startupov Ivanom Štefunkom a jeho zabehaným tímom.

 

Aj metódy reklamy, ktoré táto skupina ľudí používa, sú evidentne komerčné. Výrazná podobnosť s reklamou na nové doteraz neznáme preparáty na liečenie erektílnej disfuncie (ďalej len ED), nie je náhodná. Je podľa mňa evidentná.

 

Videli ste v reklame Z. Čaputovej toho asi osemdesiatročného dedka, ktorý slovami jeho vnučky vyhlásil, že doteraz síce volil stále Smer ale…..

…… za prezidenta bude voliť Zuzanu Čaputovú? Lebo ho vraj…. presvedčila?                        

 

Neviem ako Vám priatelia, ale mne tento dedko (nech mi pán komparzista láskavo odpustí) pripadal svojim prejavom celkom ako starší páni z reklamy na nové, neznáme preparáty na liečenie ED.   Komparz, ktorý svojimi starostlivo, slovo za slovom napísanými výrokmi, veľmi presvedčivo presviedča pánov po päťdesiatke.

 

Títo obstarožnejší, slušnejšie povedané „zrelí“ muži komparzisti, respektíve réžia ktorá ich diriguje, sa Vás krvopotne presvedšivo snažia presvedčiť, že po predchádzajúcom vyskúšaní všetkého možného je to práve tento produkt, ktorý má raz a navždy vyriešiť Váš zásadný problém.

 

Podobne hlučne a agresívne je presadzovaný aj produkt Progresívneho Slovenska s nálepkou „Zuzana Čaputová“ umiestnenou  na starostlivo a veľmi profesionálne nadizajnovanom, príťažlivo ligotavom obale.

 

Príťažlivom hlavne pre uponáhľanú, uštvanú slovenskú strednú triedu ktorá zjavne nemá čas sa aspoň na chvíľu zastaviť a do hĺbky popremýšlať nad vecami a nad tým, aké v reálnej skutočnosti, nie na obrazovkách displejov,  tieto veci sú.

 

Oslovujú slovenskú strednú triedu, ktorá zrejme nemá ani čas ani trochu extra energie  započúvať sa do svojich vlastných inštinktov.

A tak sa necháva celkom ľahko nalákať na zvodné trblietanie pozlátok vyčačkaného komerčného obalu.

 

Nový produkt Zuzana Čaputová má byť zo všetkých strán glorifikovaný ako vraj univerzálne riešenie ktoré na Slovensku vykynoží všetko zlo  . . . .

 

Ľahko dosiahnuteľné Riešenie s veľkým „R“,  ktoré by malo prekonať nielen všetky doterajšie riešenia, ale aj tie budúce.

 

A príde len veľké sklamanie a rozčarovanie keď propaganda utíchne a reálne účinky tohto nového produktu Progresívneho Slovenska, podobne ako účinky veľkej väčšiny liekov na nápravu impotencie, budú zrejme len veľmi biedne.  Ak vôbec nejaké budú.

 

SMUTNÝ DÔSLEDOK

Pod vplyvom dobre nastavenej komerčnej propagandy si bežným životom zaťažení ľudia myslia, že práve ona,

 

vraj „naša prezidentka“,

vraj „nezávislá“ ale zároveň aj

podpredsedníčka strany PS,

strany ktorá doteraz do jej kampane investovala tristo tisíc eur, 

 

žiadna osobnosť, ale obyčajná žena

s prinajlepšom čudným osobným životom,

na pohľad frustrovaná a vystrašená osoba

o ktorej do minulých Vianoc skoro nikto ani nepočul,

 

má byť práve tým univerzálnym riešením pre akékoľvek zlo.

 

Má sa stať našou novou prezidentkou.

 

ZNIE TENTO PRÍSĽUB NOVEJ ZNAČKY AŽ PRÍLIŠ DOBRE NA TO,
ABY TO BOLA PRAVDA?

Len čítajte ďalej, priatelia.

 

Z CELEJ DUŠE NENÁVIDÍTE FICA?

Nenávidíte skorumpované súdnictvo a políciu? Považujete za zlo Vášho lekára ktorý Vám predpísal nevhodný liek? Zubára čo vŕta bez injekcie? Nebankovku, ktorej ste naleteli na úžernícke úroky a teraz vás má v exekúcii?   Chirurga, ktorý z nedbanlivosti nechal v bruchu Vašej manželky zašité nožnice?

 

Asi väčšina z nás dokáže vo svojom živote identifikovať nejaké zlo.

 

Poblázneným a uponáhľaným davom sa tieto dni zdá, že je to práve donedávna celkom neznámy produkt značky Zuzana Čaputová, ktorý sľubuje v blízkej budúcnosti nejak zázračne zabojovať proti všetkým týmto zlám.

 

PREČO TENTO NOVÝ BESTSELER MÁ (aspoň zdanlivo) ZATIAĽ TAKÝ ÚSPECH?

Prestanete sa priatelia čudovať len čo sa zamyslíte a si uvedomíte, ako presvedčivo, aj keď väčšinou umelo, pôsobia reklamy a profesionálne režírované videá propagujúce novú značku náplaste na všetky zlá,  Zuzanu Čaputovú.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Za dramaturgiu, scenár, réžiu, svetlá, zvuk, kameru a strih tejto videotvorby by sa very nehanbili ani tie najlepšie talenty z reklamného biznisu v USA.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Opäť sa potvrdilo, že aj na Slovensku máme špičkové talenty, úplných géniov.

Aj na videoreklamu. Palec hore.

 

Zo Zuzany Čaputovej sa cez profesionálne vymakanú grafiku, starostlivo naaranžované videá a expertne napísané a nacvičené slogany, texty, výroky a jej prejavy, sa z nej takto stáva rýchlo rastúca  nová značka ktorá k sebe ako magnet priťahuje aj fanúšikov z fanklubu ďaľšej liberálnej značky  “Za slušné Slovensko”.

 

(Mimochodom, partiu dezorietovaných mládežníkov s názvom „Za slušné Slovensko“ od začiatku nemalými sumami financovali skorumpovaní slovenskí podnikatelia, zarábajúci korupčnými metódami metódami nie veľmi odlišnými od metód Smeráckej chobotnice.  O tejto kauze 100% natvrdo zdokumentovanej priamymi dôkazmi, budem písať viac v jednom z ďaľších blogov. Ostaňte na príjme, priatelia.)  

 

Pýtam sa Vás priatelia. prečo a hlavne v mene koho, sa toto všetko okolo nás deje?

 

Aký je skutočný dôvod toho, že Ivan Štefunko a partia vysoko kvalifikovaných a skúsených  IT-čkárov okolo strany Progresívne Slovensko, zainvestovali doteraz viac ako polmilióna eur nielen do ich strany, ale hlavne do propagandistickej megakampane ICH prezidentskej kandidátky Zuzany Čaputovej?

 

PREČO STRANA PROGRESÍVNE SLOVENSKO, MALÁ SKUPINA VZÁJOMNE PREPOJENÝCH PROFESIONÁLNYCH IT-ČKÁROV,
TAK INTENZÍVNE INVESTUJE DO KANDIDÁTKY ČAPUTOVEJ?

 

Mám pre Vás odpoveď, priatelia. Pre väčšinu z Vás bude táto odpoveď asi šokujúca. Možno pre Vás bude všetko znieť ako science-fiction. Ale bohužiaľ, musím skonštatovať, že vedecká fikcia to nie je. Je to realita strategického biznisplánovania strany PS.

 

Budem písať o konkrétnych a dôkladne premyslených plánoch Ivana Štefunku a jeho partie. O plánoch tohto opravdivého temného pozadia volebnej kampane Zuzany Čaputovej, O plánoch o ktorých som sa dozvedela z prvej ruky od človeka ktorý Ivana Štefunku a ľudí v jeho okolí osobne pozná.

 

A ktorý ma presvedčil, keďže mu ide o skutočnú očistu Slovenska, aby som začala písať.

 

Viac si priatelia prečítate v nasledujúcom pokračovaní môjho blogu, už čoskoro.

 

PS: Vaše komentáre ma potešia, samozrejme okrem hejtu. Ten si strčte za klobúk!
Budem veľmi rada, ak mi napíšete do osobnej správy cez fb. Ďakujem.

Vaša,

 

Viera Schultz Hradská
https://www.facebook.com/Viera.Schultz

Za slušné Slovensko: Ktorí veľkopodnikatelia financovali začiatok tohto hnutia?

14.03.2019

✔️ V tomto blogu sa doviete: Či sú pravdivé podozrenia že za týmto hnutím bol Soroš Čo odhalil transparentný účet hnutia Za slušné Slovensko Kto boli majoritný prispievatelia ktorí toto hnutie podporili počas prvých dní jeho existencie Celý národ si pamätá búrivé dni v Marci 2018, kedy po zavraždení novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice [...]

M. Šefčovič: kandidát s neplatným titulom?

13.03.2019

✔️ V tomto blogu sa dozviete: . Či je JUDr. titul M. Šefčoviča zákonne platný. Ako v 1990, krátko po nežnej revolúcii využil Šefčovič krátke prechodné okno v zmeneslovenskej legislatívy aby za prinajmenšom čudných okolností nadobudol titul. Prečo mejnstrímové médiá o tomto mlčia. (Odpusťte mi prosím preklepy a iné chyby. V blogovaní som nová, okrem toho [...]

Z. Čaputová: Nech Vás Pán Boh ochraňuje!

11.03.2019

✔️ V tomto blogu sa dozviete: prečo si autor myslí, že Z. Čaputovej môže hroziť reálne nebezpečenstvo fyzického útoku aký scenár by v takom prípade mohol nastať kto by z takejto situácie najviac získal kto najviac politicky získal vraždou J. Kuciaka a M. Kušnírovej Stane sa Zuzana Čaputová hrdinkou „hollywoodskeho“ politického thrilleru? Pôvodný [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 25659x
Priemerná čítanosť článkov: 5132x

Autor blogu

Archív